12 Haziran 2021 Cumartesi

Yuukoku no Moriarty (2020-2021)

Bir süredir Sherlock Holmes; tv dizisi, filmleri, kitapları vs derken hayatımı hayli kapladı. Bu olurken facebook grubnunda bir arkadaş bu yapımı paylaştı ve kendisinin olumlu izlenimleri sayesinde ilk sezona başladım. Yenilerden bir tane daha izlenebilir seri bulmanın verdiği heyecanla ilk sezonu üç günde bitirdim. Açıkçası Sherlock'un baş düşmanı adledebileceğimiz karakteri merkeze alan bir seri olunca ne bekleyeceğimi kestirememiştim. Neyseki hikaye gayet memnun edici biçimde işlaniyor. Ayrıca seride Sherlock Holmes'u da görmek ayrı güzel. Eğer Benedict Cumberbatch'li Tv serisini izlemediyseniz söylediklerimin size birşey ifade etmesi zor. Ancak özellikle Sherlock'un konuya dahil edilişi tam da aslına uygun yani kitap ve tv serisindeki gibi gerçekleşiyor. Hatta karakterin çizimine dizi ilham olmuş gibi hissettim diyebilirim. Bu noktada neden bir Sherlock animesi değil de Moriarty seçilmiş? Bu durum benim için muamma. Yine de ortaya çıkan iş kesinlikle iyi. İki sezon bitti. Devamı da olacak nette gördüğüm bazı yazılara bakılırsa.



0 comments:

Yorum Gönder

Lütfen nazik olalım. Yazım kurallarına dikkat edelim. (Klavye aziziliği olabilir az da olsa:)